Door Lau Lavooij op 8 september 2016

Gezellige jaarlijkse fietstocht met barbecue

Zondag 4 september….

…. kon het eerder uitgestelde (vanwege slecht weer) uitje voor de leden dan toch doorgaan volgens Buienradar. Om 2 uur vertrokken we vanaf de Vijf Eiken voor een fietstocht door het fraaie Brabantse landschap, uitgezet door Kees en Jeanne van der Heijden. Het was droog en zo nu en dan zelfs zonnig en met een stevige wind (ook in de rug!) hebben we genoten van dat mooie landschap en de natuur, zeker door de gekozen route die o.a. door de landgoederen Hondsdonk en Valkenberg ging. Een leuke koffiestop ter hoogte van Valkenberg met wat lekkers uit de fietstas van Jeanne, liep wat uit door het verhelpen van een lekke band. Professioneel werd ter plaatse door Kees een nieuwe binnenband geplaatst en tegen 5 uur waren we toch nog net op tijd terug voor de bbq bij Jeanne en Kees in de tuin. Toen liet de eerdere droogweer voorspelling van Buienradar ons lelijk in de steek. De kussens van de tuinstoelen moesten snel naar binnen, maar gelukkig konden we al snel weer naar buiten voor een drankje en een knabbeltje en aansluitend een heerlijke bbq. We moesten wel een aantal keren even “vluchten” voor een paar korte buitjes, maar dat mocht de pret niet drukken. Ondanks de wat mindere weersomstandigheden was het toch een gezellige en smakelijke ledenactiviteit, met dank aan Jeanne en Kees.

Unknown-1 Unknown-2

Unknown-5 Unknown-3 Unknown-4 Unknown

Lau Lavooij

De PvdA in Gilze en Rijen maakt alweer sinds 2006 deel uit van het College van Burgemeester en Wethouders. In de periode 2006-2010 zelfs met 2 wethouders, Hatice Can-Engin en Lau Lavooij. Sinds 2010 bestaat het College uit Kern’75, PvdA en CDA. Een College met 3 wethouders, waarin namens de PvdA Lau Lavooij is vertegenwoordigd.

Meer over Lau Lavooij