PvdA Gilze en Rijen: op 10 Gerrold de Bruijn uit Gilze

4 januari 2022

PvdA Gilze en Rijen: op 10 Gerrold de Bruijn uit Gilze

Op 16 maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. De PvdA Gilze en Rijen is een partij met een eigen geluid, met duidelijke keuzes vooral voor mensen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Een partij die zich laat zien en goed naar de mensen luistert. Met bij de eerste tien kandidaten een fraaie mix van ervaren én nieuwe kandidaten, enthousiaste opvolgers en ervaren ondersteuners. Met op plaats 10 Gerrold de Bruijn uit Gilze.

VV Gilze

Gerrold de Bruijn (51) is van jongs af een betrokken inwoner van Gilze. Hij is getrouwd en vader van twee zoons van 18 en 14 en in zijn vrije tijd vaak te vinden op en rond de velden van de VV Gilze. Gerrold: “Vanaf mijn 8e jaar ben ik bij de voetbal en voor je het weet ben je als vader actief in de begeleiding”. Zo is Gerrold actief als leider / trainer en is hij als het zo uitkomt ook grensrechter of scheidsrechter. “Veel verenigingen draaien op vrijwilligers. In Gilze en Rijen hebben we een actief verenigingsleven. De belangeloze inzet van al deze vrijwilligers moet gewaardeerd worden”, aldus Gerrold. De PvdA Gilze en Rijen steekt deze waardering voor onze vrijwilligers niet onder stoelen of banken en heeft dit al meermaals uitgesproken in commissie en gemeenteraad.

FNV

Gerrold is via zijn werk actief geworden in de vakbeweging. Gerrold hierover: “Ik kom graag op voor goede arbeidsomstandigheden voor werknemers!” Hij is meer dan 30 jaar werkzaam bij Jumbo Distributiecentrum Breda en gemotiveerd lid namens de FNV Jumbo Kadergroep in het FNV Landelijk Vakbondscomité. Gerrold staat dan ook voor werk met zekerheid voor iedereen en een eerlijke beloning en dat vindt hij ook terug bij de PvdA: “Iedereen wil graag een zinvol bestaan. Voor veel mensen is het hebben van werk daarvan een heel belangrijk onderdeel. Ook voor mensen met een beperking moeten voldoende mogelijkheden geboden worden, samen met het bedrijfsleven in en om Gilze en Rijen, maar ook binnen onze eigen ABG organisatie”.

Informatie

Een stem op Gerrold de Bruijn is een stem op de PvdA! Gerrold kun je gewoon bellen 06-51607559 of mailen [email protected] , ook na 16 maart!

Kijk voor het complete verkiezingsprogramma op de website: gilzerijen.pvda.nl