11 februari 2022

PvdA Gilze en Rijen: op 4 Johan van Zuijlen uit Rijen

Op 16 maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. De PvdA Gilze en Rijen is een partij met een eigen geluid, met duidelijke keuzes vooral voor mensen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Een partij die zich laat zien en goed naar de mensen luistert. Met bij de eerste tien kandidaten een fraaie mix van ervaren én nieuwe kandidaten, enthousiaste opvolgers en ervaren ondersteuners. Met op plaats 4, Johan van Zuijlen uit Rijen

Betrokken

Johan van Zuijlen (44) is geboren in Rijen en woont samen met zijn vrouw en hun drie kinderen in Rijen. Naast fitnessen, hardlopen, vrijwillige brandweer, trainer bij VV Rijen en zijn werk bij de Veiligheidsregio is Johan al vele jaren lid van de PvdA. In het verleden heeft Johan zich ook actief ingezet als voorzitter van  de medezeggenschapsraad  van basisschool De Brakken. Betrokken bij de gemeenschap dus.

Veiligheid

“Veiligheid”, aldus Johan: “is een basisbehoefte; of dat nu thuis is, op straat of voor fietsers en voetgangers in het verkeer. Je vindt het allemaal terug in het PvdA verkiezingsprogramma en daar wil ik voor gaan”. Voor de PvdA Gilze en Rijen is (sociale) veiligheid een speerpunt. Zo is de PvdA voor een extra flexibel inzetbare BOA.

Betaalbare woningen

De overspannen woningmarkt, de tegenwoordig onbetaalbare woningen zorgen ervoor dat ook Johan zich steeds meer zorgen maakt of de woningmarkt voor starters en ouderen nog wel betaalbaar blijft. “De jeugd heeft de toekomst” vindt Johan maar die toekomst moeten wij nu wel voor hen gaan borgen. Met name betaalbare woningen bieden, en doorstroom op de woningmarkt stimuleren, zodat iedereen een eerlijke kans krijgt. De PvdA Gilze en Rijen maakt zich daar hard voor en blijft zich daar hard voor maken. “Daarom past deze partij zo goed bij mij”, want “iedereen moet mee kunnen doen in deze maatschappij”.

Informatie

Een stem op Johan van Zuijlen is een stem op de PvdA, een zichtbaar betrokken partij! Johan kun je gewoon mailen [email protected]  ook na 16 maart!

Kijk voor het complete verkiezingsprogramma op de website: PvdA Gilze en Rijen