PvdA Gilze en Rijen traditiegetrouw aanwezig op de jaarmarkt in Rijen.

20 oktober 2021

De PvdA Gilze en Rijen was traditiegetrouw ook dit jaar actief en ‘zichtbaar betrokken’ op de Jaarmarkt van Rijen. En met een thema dat heel veel mensen aansprak: “Meer betaalbare woningen in Gilze en Rijen”. Veel bezoekers van de markt plaatsten grif hun handtekening onder de PvdA-petitie waarin het gemeentebestuur wordt opgeroepen om te zorgen voor minimaal 30% betaalbare huur- en koopwoningen in nieuwe bouwplannen. Onder wie ook veel jonge mensen die noodgedwongen nog thuis moeten wonen, maar ook senioren die uitkijken naar een kleinere, betaalbare woning. Het ‘memory-spel’ in de kraam waarin op een ludieke wijze het resultaat te zien was dat er geen betaalbare woningen in onze dorpen zijn waaraan de PvdA alles wil doen om dat wel te bereiken, zorgde voor instemmende geluiden en…. de kids vonden het ook nog eens leuk! NB ook de petitie ondertekenen? Ga naar petities.nl ‘meer betaalbare koop- en huurwoningen in Gilze en Rijen’.