PvdA Gilze en Rijen – Zichtbaar betrokken

14 januari 2018

Op 21 maart 2018 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. De PvdA Gilze en Rijen zit sinds 1974 in de gemeenteraad. Als coalitiegenoot, maar ook in de oppositie. De PvdA is een partij met een eigen geluid, met duidelijke keuzes vooral voor mensen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Een partij die zich laat zien en goed naar de mensen luistert. En dat zet de PvdA voort. Met duidelijk zichtbaar betrokken en kundige kandidaten. Met op de eerste 4 plaatsen een kandidaat uit Molenschot, Gilze, Rijen en Hulten. Duidelijk voor de kiezer. Bij de eerste tien een fraaie mix van ervaren raadsleden, nieuwe betrokken kandidaten, enthousiaste opvolgers en ervaren ondersteuners. Met op plaats 8 Gerrold de Bruijn uit Gilze.

Veel voetbal

Gerrold de Bruijn (47) is van jongs af aan met veel plezier een betrokken inwoner van Gilze. Getrouwd en vader van 2 zoons van 14 en 10 is hij in zijn vrije tijd vaak te vinden op en rond de velden van de VV Gilze. Gerrold daarover: “Vanaf mijn 8e jaar ben ik bij de voetbal en met 2 zoons ben je voor je het weet als vader actief in de begeleiding”. Zo is Gerrold leider / trainer van beide teams waarin zijn zoons spelen en is hij als het zo uitkomt ook grensrechter of scheidsrechter. Op zondag supporter van Gilze 1 en daarmee worden per week heel wat uurtjes gemaakt op het sportveld.

FNV

Het is zeker niet alleen voetbal wat de klok slaat. Afkomstig uit een familie met veel affiniteit met de vakbeweging is het niet vreemd dat Gerrold hierin via zijn werk ook actief geworden is. En met volle overtuiging: “Ik kom gewoon graag op voor goede arbeidsomstandigheden voor werknemers!” Hij is al meer dan 25 jaar met veel plezier werkzaam bij Jumbo Distributiecentrum Breda (voorheen Schuitema/C1000 Gilze) en gemotiveerd lid namens de FNV Jumbo Kadergroep in het FNV Landelijk Vakbondscomité. Gerrold staat dan ook voor werk met zekerheid voor iedereen en een eerlijke beloning en dat vindt hij ook terug bij de PvdA: “Iedereen wil graag een zinvol bestaan. Voor veel mensen is het hebben van werk daarvan een heel belangrijk onderdeel. Kans op werk is bij de PvdA een speerpunt.”

(Vrijwilligers)werk

Met Gerrold heeft de PvdA een kandidaat, ook voor de toekomst, die uit ervaring weet wat er speelt op de werkvloer en weet dat “werk” van groot belang is: “Ook voor mensen met een beperking waarvoor voldoende beschutte werkplaatsen moeten zijn.” Maar ook breekt hij een lans voor de vele vrijwilligers: “Goede voorzieningen zijn nodig, maar zonder vrijwilligers begin je niets. Het vrijwilligerswerk in onze gemeente verdient daarom de grootst mogelijke ondersteuning en waardering!”

Bij de PvdA Gilze en Rijen staat (vrijwilligers)werk hoog in het vaandel. Voor de kiezers een goed gevoel dat hieraan ook kundige mensen uit de praktijk, zoals Gerrold een gezicht geven.

Informatie

Een stem op Gerrold de Bruijn is een stem op de PvdA, een zichtbaar betrokken partij! Gerrold kun je gewoon bellen 06-51607559 of mailen [email protected] , ook na 21 maart!

Voor het complete verkiezingsprogramma zie de website: gilzerijen.pvda.nl