26 oktober 2015

Voor wie verder kijkt

PvdA was weer aanwezig op de jaarmarkt in Rijen

Op dinsdag 20 oktober was de PvdA zoals al vele jaren gebruikelijk aanwezig op de jaarmarkt in Rijen. In tegenstelling tot vorig jaar toch met redelijk weer. En zoals gebruikelijk met informatie, flyers, en niet te vergeten de mooie rode ballonnen. De PvdA ziet echter deze markt vooral als een goede mogelijkheid om direct met burgers in gesprek te komen en dat is zeker gelukt.

Diverse gespreksonderwerpen

Door de aanwezige PvdA fractie- en commissieleden werden met veel burgers verschillende gesprekken gevoerd over wat er zo al leeft. Mede door de PvdA artikelen van de afgelopen maanden in het Weekblad waren er gespreksonderwerpen genoeg. Enkele noemen we hier; men ergert zich aan de verkeerssituatie van het Raadhuisplein en over de bezuinigingen op de subsidies aan de verenigingen. Maar ook actuele zorgen landelijk over de vluchtelingencrisis en lokaal de zorgboerderij De Hoge Aard. Bij de komende begrotingsbehandeling in de gemeenteraad zal de PvdA fractie hieraan zeker aandacht besteden.

foto%202.jpg jaarmarkt 2015

Rode ballonnen

Jaarlijks zijn de met gas gevulde rode PvdA ballonnen voor veel kinderen een echt “hebbeding”. Niet alleen onze kraam, maar de hele markt wordt er door opgefleurd. Ook was er veel belangstelling voor het wedstrijdelement met “raad het aantal PvdA-rolletjes pepermunt” in de glazen pot. De winnaar was dhr. H Stienen; het juiste aantal was 440 rolletjes en Huub raadde het exact en wordt dus winnaar van het Tony Chocolonelypakket.

foto%203.jpg jaarmarkt 2015

Informatie:
Heeft u vragen aan de PvdA, bijvoorbeeld over de bovengenoemde punten in onze eigen gemeente? Mail het ons en wij nemen contact met u op.

Fractie PvdA:

Peter von Meijenfeldt ([email protected] of 06-53254002) en Marielle Doremalen ([email protected] of 06-44213664)