22 april 2014

Wethouder en raadsleden PvdA uitgeluid

Met een gezamenlijk diner in De Drie Linden in Molenschot heeft de PvdA vrijdagavond haar scheidende bestuurders in Gilze en Rijen bedankt voor hun bijzondere inspanningen.

Het was voor Lau Lavooij, Ton Hesemans, Luciën Raaijmakers en Jos Uitterhoeve een complete verrassing. Zij werden afgelopen vrijdag 18 april in De Drie Linden opgewacht door het bestuur en de raadsfractie van de PvdA. Met hun partners werden zij hier onthaald als dank voor hun jarenlange en succesvolle inzet voor de inwoners van onze gemeente en voor de PvdA. Alle vier hebben een bijzondere stempel gedrukt op de gemeentepolitiek in Gilze en Rijen.

DSCN4384.JPG afscheid afdeling PvdA Gilze en Rijen

De scheidende bestuurders met hun persoonlijke afscheidskunstwerk

Lau Lavooij precies 36 jaar als raadslid en wethouder. Eerder werd hij afgelopen week al in het zonnetje gezet tijdens de door het gemeentebestuur georganiseerde afscheidsreceptie in het gemeentehuis. Bij die gelegenheid werd Lau benoemd tot ereburger van Gilze en Rijen. Een terechte blijk van waardering voor zijn tomeloze inzet.

Vrijdagavond werden ook de niet herkozen raadsleden Ton, Luciën en Jos door bestuur en fractie van de PvdA bedankt voor hun vele werk in de afgelopen jaren. Afdelingsvoorzitter Nick Tax reikte hun als dank een klein kunstwerkje uit. Peter von Meijenfeldt dankte hun namens de fractie.

Allen blijven overigens actief binnen de afdeling van de PvdA en in de raadscommissies.

Waar ben je naar op zoek?