Hartelijk dank aan 1280 trouwe PvdA kiezers

25 maart 2018

PvdA Gilze en Rijen was, is en blijft ‘Zichtbaar betrokken’

Hartelijk dank aan 1280 trouwe PvdA kiezers

Ondanks dat de PvdA al geruime tijd in zwaar weer verkeert, hebben op 21 maart jl. 1280 mensen in Gilze en Rijen hun stem uitgebracht op de PvdA. En met name op onze kandidaten die zich inzetten voor een gemeenschap waarin iedereen mee kan doen. We behielden ruim onze 2 zetels. En daar zijn we onze trouwe PvdA kiezers heel dankbaar voor.

Deur aan deur

Al vele jaren is de PvdA Gilze en Rijen “zichtbaar betrokken”. In buurten en wijken, op markten en vaak deur aan deur laat de PvdA regelmatig zijn gezicht zien en heeft een luisterend oor. En niet alleen als er verkiezingen zijn. In de afgelopen maanden heeft de PvdA Gilze en Rijen heel veel mensen ontmoet, geïnformeerd en gevraagd wat zij nou belangrijk vinden. Welke wensen zij nog hebben. Hierop kwamen vele spontane, maar ook tevreden reacties. Toch is er nog best veel te doen.

PvdA verbeterpunten

Hierdoor geïnspireerd gaat de PvdA Gilze en Rijen door, want we willen graag dat het voor iedereen een prettig woon- en leefklimaat is. En daarvoor heeft de PvdA nog de nodige verbeterpunten. Zoals reële en betaalbare voorzieningen en lage lasten. En een betaalbare woning voor iedereen, dus meer sociale huurwoningen en woningen voor de middengroepen. Een toegankelijke Wmo met lage eigen bijdragen. Meer veiligheid voor fietsers, 30km in de hele gemeente en eenrichtingsverkeer op het Raadhuisplein. Maar ook goed openbaar vervoer. Zo moet er toch echt een fatsoenlijke busverbinding voor Gilze via Rijen terugkomen in de weekends En voor de jeugd een nachtbus. En duurzaamheid in al zijn facetten!

Voor meer informatie

Nog veel meer punten zijn de revue gepasseerd. Daaraan zal de PvdA Gilze en Rijen blijven werken. Zie ook onze website: gilzerijen.pvda.nl. Of bel of mail onze raadsleden: Peter von Meijenfeldt, [email protected] 06-53254002, of Marielle Doremalen, [email protected] 06-44213664