22 oktober 2014

PvdA was aanwezig op jaarmarkt in Rijen

Op dinsdag 21 oktober was de PvdA zoals al vele jaren gebruikelijk aanwezig op de jaarmarkt in Rijen. Na een aantal jaren met schitterend weer was het nu bar en boos. Toch was de PvdA weer aanwezig om met verschillende burgers gesprekken te voeren over wat er onder de burgers leeft; daaruit bleek dat men zich vooral zorgen maakt over de zorg die voor een deel per 1 januari 2015 overgeheveld wordt naar de gemeenten.

Naast de PvdA ballonnen voor de kinderen en pepermunt hadden we een wedstrijd “raad het aantal rolletjes pepermunt” in de glazen pot. De winnaars waren dhr. P. Kock en mevr. M. van Kleef zij zaten beiden in de buurt, het juiste aantal was 315 rolletjes. Zij winnen beiden een lunchbon.IMG_5041

Informatie:
Heeft u vragen aan de PvdA, bijvoorbeeld over de bezuinigingen in onze eigen gemeente? Neem dan gerust contact met ons op. Graag staan wij u te woord, ook als u zich wilt oriënteren op het lidmaatschap van de PvdA, de partij die opkomt voor het welzijn van alle inwoners in Rijen, Gilze, Molenschot en Hulten!

IMG_5042IMG_5043

Voor vragen of informatie via het secretariaat: emailadres [email protected] of via deze website.